Petr a já - Dovolená (2.)

2. března 2018 v 19:29 | Max

Pokračování příběhu
******
Přišlo léto a my jsme nastoupili do autobusu směr Francie. Cesta byla hrozná, jsem spocená a už se těším až se vysvléknu a dám si sprchu. Kolem desáté náš autobus začal zastavovat u hotelů. Vždy někdo vystoupil a průvodce šel s nimi. Najednou autobus zastavil u třímetrové zdi s malými dveřmi. Zazněly naše jména a průvodce nám řekl že dovnitř nemůže, že ať zazvoníme a uvnitř se domluvíme český. Vzali jsme si kufry a autobus odjel. " Petře já mám strach, to vypadá jako vězení". " Neblázni třeba si chrání luxusní vybavení" snažil se mě uklidnil. Zazvonil, cvaklo v zámku a dveře se otevřely. Hned za dveřmi byla nádherná zahrada. Palmy, kvítka, keře a nádherný trávník.

" To asi vězení nebude" a já se uklidnila ale ne na dlouho. "Ahoj, jsem Helene a vítejte v hotelu Natural". Ježíš marja, vždyť ona je nahá. " Promiňte ale to musí být nějaká chyba" řekl Petr a vytáhl vouchery. "Ne není, jste tady správně, podívejte". Já byla v takovém stavu že jsem nedokázala povědět ani slovo. Dostali jsme klíče a pokyny jak se chovat v areálu. Já byla pořád v šoku a šla jsem za Petrem jako ovce za beranem. Na pokoji jsme se na sebe dívaly a Petrovi bylo asi hrozně. Probrala jsem se s tranzu a do ticha jsem řekla " já se teda chtěla svléknout, ale netušila jsem že to bude tak rychlo". Začali jsme se oba neuvěřitelně smát až nás bolelo břicho. Sundali jsme si šaty a šli spláchnout pot z těla. Potom jsme vyšli na terasu a podívali se do okolí. Pod námi byl velký bazén a okolo plno nahých lidí všech věkových kategorií. Zůstali jsme v rouše Adamově a vyšli na procházku. Byl to zvláštní pocit, zdálo se mi že si mě všichni prohlíží. Petrovi se ztopořil penis, ale zjistila jsem že těch mužů se stejným problémem je víc. Tady to nic neznamená, prostě normální reakce. Prošli jsme si celý areál hotelu a musím uznat že je to tady nádherný. Jezdila jsem s rodiči na dovolený, ale takový nádherný hotel jsem ještě neviděla. Z těch nahých lidí jsem začala být trošku nadržená, nejsem zvyklá na tolik nahých lidí a navíc tolik chlapů. " Pojď do pokoje" špitla jsem Petrovi do ouška a on pochopil. Hned za dveřmi jsme se začali vášnivě líbat. Položil mě na záda a začal mě hladit po celém těle. Je jako vždy moc něžný. Otočil se do polohy 69 a začali se uspokojovat orálně.Máme to oba moc rádi a pokaždé mě nádherně připraví. Posunula jsem se a zasunula jsem si jeho penis do sebe. Vášnivě jsme se pomilovali a vystřídali u toho několik poloh. Orgasmus jsme měli skoro současně, byla to nádhera. Po večeři jsme se ještě jednou pomilovali v koupelně a protože jsme byly ještě po cestě hodně unavení, šli jsme spát.

Druhý den ráno po snídani, jsme šli k moři. Nádherná oblázková pláž, velký slunečníky a pro každého lehátko s ručníkem.
Vběhli jsme do krásně čistého moře a začali tam blbnout. Úplně jsem zapomněla na nahotu. Možná si už začínám zvykat, když vidím všechny okolo. Koupání v moři jen tak bylo moc příjemný a moc se mi to líbí. V manuálu bylo napsaný že je povolen sex na pláži. Celkem mě to i láká, ale nejsem až tak odvážná, možná večer až tady nebudou lidi. Po obědě jsme si šli odpočinout, ale před tím jsem se vášnivě pomilovali. Odpoledne zase dovádíme v moři. Po večeři jsme na chvilku šli k bazénu. Tam jsme potkali dva manželské páry. První byl starší pár a jsou z Ostravy a druhý mladí manželé z dcerou a ti byly z Benešova. O té doby jsme chodily všude spolu. Ukázali nám všechny výhody hotelu, masáže, vířivku, saunu a další služby. Večer jsme si zašli na procházku na pláž. Nikdo tam nebyl, něžně jsem Petra políbila a on mi to oplatil. Začali jsme se vášnivě líbat. Moje ruka sjela do jeho rozkroku a začala jsem hladit jeho ztopořený penis. On si začal hrát s mou lasturkou. Dostala jsem neuvěřitelnou chuť se s Petrem pomilovat. Předklonila jsem se a nabídla jsem se mu zezadu. Neotálel a vnikl svým penisem do útrob mé pochvy. Zajížděl velmi hluboko a já byla v sedmém nebi. Najednou jsem zjistila že tam nejsme samy, asi dva metry proti mě byla jiná žena, která prožívala stejnou rozkoš jako já. Podívali jsme se na sebe a jen se usmály. Já jsem tentokrát orgasmu nedosáhla, ale Petr mě potřísnil svým spermatem celá záda. Vlezli jsme do moře a Petr mi umyl celá záda. Za chvíli se k nám připojila i druhá dvojice z pláže, jsou ze Slovenska z Popradu. Z nových přátel jsou k nám věkově nejblíže. Začíná se mi ta nahota víc a víc líbit. Připadám si taková lehká a nic mě neškrtí a netahá.

Další dny byly jako sen, moře, vířivka, fit centrum, masáže a neuvěřitelné milování s nejlepším chlapem pod sluncem. Skoro mě mrzí že naše dovolená, která byla spíš omyl, končí. Za těch pár dní se ze mě stala nudistka a až si budu muset obléct plavky bude to pro mě hrozný. Helene se s námi rozloučila a už jsme čekali na autobus. Za chvíli přijel a my se vydali na cestu domů. Už v autobusu jsme si řekli, že příští rok sem přijedeme zase. Poslední pohled na moře a autobus zabočil na dálnici směr Česko.

******
KONEC

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.